Reclamații și retur

RECLAMATII SI RETUR

Reclamații și returnarea bunurilor

Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția dumneavoastră.

Perioada de returnare a bunurilor este de 20 de zile. Astfel vă recomandăm să nu vă temeți să faceți cumpărături la noi, deoarece în cazul în care bunurile nu întrunesc așteptările dumneavoastră, pur și simplu ni le puteți trimite înapoi.

Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la tel 0741438147. Din acel moment ne vom ocupa noi de tot.

PROCEDURA DE DEPUNERE A RECLAMAȚIEI

Există o problemă cu comanda dumneavoastră? Nu vă descurajați, procedura de reclamație nu este complicată sau de lungă durată. Este suficient să ne apelați și rezolvăm noi tot.

PROCEDURA ÎN CAZUL RETURNĂRII BUNURILOR

Comanda nu a îndeplinit așteptările?

Doriți să returnați comanda? Nu disperați, bunurile ni le puteți returna în termen de 10 de zile de la data primirii.

Este destul să le trimiteți înapoi în ambalajul original intact și nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retragere din contract, cât și numărul comenzii. Suma plătită v-o transferăm înapoi în contul dvs., este de ajuns doar să ne comunicați numărul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care sa vă returnăm suma plătită. Suma echivalentă plății produselor reclamate/ returnate, v-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia coletului de retur.

Menționăm că returnarea sumei achitate se va face abia în momentul în care coletul este primit la depozitul nostru.

Vă rugăm să trimiteți bunurile dumneavoastră complet împachetate într-un ambalaj solid, pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:

Adresa - Blv București nr 14 bl 4 A et 6 ap 27 cod poștal 100515 Ploiești

Nume - ANGSTEL NOVA SRL

De îndată ce mărfurile ajung înapoi la noi, vă vom restitui suma plătită în contul dumneavoastră. Vă rugăm să țineți cont că suma vă este returnată abia în momentul în care coletul este primit în depozit.